Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

P-biljett Ja tack!

Av Robin Hood - 13 februari 2008 15:50

It´s payback time..Alla som läst mitt första inlägg Anledningen förstår.Jag hade vart på ett av mina kundmöten och hade två!! timmar kvar på P-biljetten (som tur var så är det företaget som betalar sådant slöseri) vilket vore synd o slänga. Som tur var så precis när jag ska åka så rullar en bil in, ja gör mig mödan att vänta någon minut tills han parkerat o filosoferat klart. Han sken upp som mindre sol han med när han fick papperslappen i sin hand...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Hood - 16 februari 2008 15:54

Var ute och rörde lite på mig igår kväll på stan, kan ju tyckas att det inte går att göra någon gärning där inte men tji tji det går det allt...Mötte till slut en tjej på ett ställe där jag aldrig brukar vara eller har åldern inne för den delen helle...

Av Robin Hood - 12 februari 2008 21:55

Dagens kvällsmat var tänkt att bestå av en sallad och lite banan, varav jag gick in på Ica Maxi i Södertälje (Jajamän, det var den butiken som var med i SVT:s reportage om ommärkningen av köttfärs, varav BC Jonas stod och kommenterade "Underbar entré...

Av Robin Hood - 12 februari 2008 21:11

  till varför jag skapade denna blogg är en ganska så vardaglig historia.   Det hela började med att jag höll på och parkera min bil, då en kvinna ställer sig med sin bil bakom. Jag, i tron om att hon tyckte att hon var berättigad till min plats, vi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards